Propozice
1. Účastníci soutěže
Soutěž je určena pro žáky základních škol a odpovídající ročníky víceletých gymnázií. Soutěžit mohou vícečlenné týmy i jednotlivci, a to pod hlavičkou své školy, domu dětí a mládeže nebo jiné organizace pracující s dětmi. Účastníci musí být přihlášeni.
2. Soutěžní téma
Přesná zadání pro jednotlivé kategorie budou zveřejněna v sobotu 14. 10. 2023 v 9:00 na adrese https://impuls.tib.cz. Přihlašovací údaje obdrží soutěžící e-mailem po přihlášení do soutěže.
3. Soutěžní kategorie:
- Kategorie A (1. - 3. třída ZŠ)
- Kategorie B (4. - 6. třída ZŠ)
- Kategorie C (7. - 9. třída ZŠ)
4. Organizace soutěže
- První soutěžní den 14. 10. 2023 kdykoliv od 9:00 do 22:00 h se soutěžící přihlásí na této adrese https://impuls.tib.cz. Stáhnou si zadání a vypracují svůj projekt. Během programování nemusí být přihlášeni na stránkách.
- Svůj hotový projekt odevzdají nejpozději ve 22:00 h.
- Druhý soutěžní den 15. 10. 2023 proběhnou online prezentace odevzdaných projektů podle těchto pravidel:
- Soutěžící obdrží před soutěží emailem odkaz, na který se v uvedeném čase soutěže připojí.
- Všichni účastníci se připojí na Teams videohovor s vypnutým mikrofonem.
- Pouze konferenciér soutěže bude mít mikrofon zapnutý a bude zvát soutěžící k prezentování podle pořadí soutěžících v programu.
- Soutěžící si zapnou mikrofon a představí sebe a bude spuštěn program a soutěžící ho odprezentuje.
- Po prezentaci nejprve vznáší dotazy porota - porotci se ptají napřímo, tedy mluví do mikrofonu a soutěžící odpovídá.
- Po té se čtou dotazy ostatních soutěžících - ti mohou vznést dotazy formou chatu : Např. " Dotaz pro A7: jsou otázky v kvízu náhodné?"
- Soutěžící vypíná svůj mikrofon a na vyzvání konferenciéra začíná nový soutěžící.
- Maximální délka prezentace je 5 min.
5. Tvořený projekt a autorská práva
- Soutěžní projekt musí být spojený s tématem soutěže. Můžete vytvořit příběh, hru nebo cokoliv jiného. Jde-li o hru, nesmí být krvavá, surová nebo násilná.
- Soutěžní projekt může být vytvořen v programu Baltík, Scratch nebo v libovolném vyšším programovacím jazyku.
- Soutěžní projekt musí obsahovat pouze vlastní vytvořené grafické, zvukové a video soubory. Jediná výjimka jsou obrázky a hudba, které jsou volně šířené pod licencí Creative Commons.
V případě použití takto šířených materiálů je nezbytné uvést:
- autora díla
- název díla
- URL odkaz nebo CC licenci samotnou
- jaké úpravy jste případně provedli
6. Pravidla pro odevzdávání projektů
- Soutěžní programy přijímáme pouze ve formátu BZIP (Baltík), SB3/SB2 (Scratch) a ZIP (ostatní). Pokud tvoříte ve vyšších programovacích jazycích, tak odevzdáváte pouze ZIP se spustitelným souborem a případným návodem ke spuštění
- Omezení pro nahrávání
- Názvy souborů nesmí obsahovat mezery ani diakritiku
- Maximální velikost souboru je 40 MB
7. Hodnotící pravidla
Porota zohledňuje následující kritéria při hodnocení:
- Originalita
- Grafické zpracování
- Funkčnost programu
- Propracovanost programu
8. Práva organizátora
Organizátor soutěže si vyhrazuje právo upravit termíny soutěže, soutěž nebo některou z kategorií rozšířit nebo zrušit. Jediný aktualizovaný zdroj informací o soutěži je proto jen na stránkách organizátora soutěže. Sledujte proto průběžně tyto stránky.
Soutěžící dává organizátorům soutěže časově i územně neomezené právo soutěžní program dále libovolným způsobem šířit.
Online prezentace
Místo konání soutěže:
- Online prostředí. Soutěžící obdrží svůj odkaz v emailu před soutěží.
- Pořadí soutěžících najdete před soutěží zde dole na stránce.
Harmonogram:
Bude doplněn
Pravidla pro online prezentace:
- Soutěžící obdrží před soutěží emailem odkaz, na který se v čase soutěže připojí.
- Všichni účastníci se připojí na Teams videohovor s vypnutým mikrofonem.
- Pouze konferenciér soutěže bude mít mikrofon zapnutý, bude pouštět programy soutěžících a vyzývat soutěžící, aby program prezentovali.
- Prezentující soutěžící (jeden z týmu) si zapne mikrofon a představí sebe a svůj program. Následně konferenciér spustí program soutěžícího. Spuštěný program bude soutěžící komentovat.
- Nejprve může vznést dotazy porota - porotci se ptají napřímo, tedy mluví do mikrofonu a soutěžící odpovídá.
- Po té se čtou dotazy ostatních soutěžících - ti mohou vznést dotazy formou chatu.
- Soutěžící vypíná svůj mikrofon a na vyzvání konferenciéra začíná nový soutěžící.
- Maximální délka prezentace je 5 minut.
Výsledky
Zde po soutěži najdete všechny výsledky